سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به کسى که در محضر او أستغفر اللّه گفت ، فرمود : ] مادر بر تو بباید گریست مى‏دانى استغفار چیست ؟ استغفار درجت بلند رتبگان است و شش معنى براى آن است : نخست پشیمانى بر آنچه گذشت ، و دوم عزم بر ترک بازگشت ، و سوم آن که حقوق مردم را به آنان بپردازى چنانکه خدا را پاک دیدار کنى و خود را از گناه تهى سازى ، و چهارم اینکه حقّ هر واجبى را که ضایع ساخته‏اى ادا سازى و پنجم اینکه گوشتى را که از حرام روییده است ، با اندوهها آب کنى چندانکه پوست به استخوان چسبد و میان آن دو گوشتى تازه روید ، و ششم آن که درد طاعت را به تن بچشانى ، چنانکه شیرینى معصیت را بدان چشاندى آنگاه أستغفر اللّه گفتن توانى . [نهج البلاغه]

آرام بگیر لعنتی

ارسال‌کننده : * گـــل نرگس * در : 95/10/30 7:21 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

خودت گفتی خدایا !

خدایا خودت گفتی ,

خودت گفتی لا تقنطوا من رحمه الله ...

نا امید نیستم

نا امید نیستم

که امید دارم

که عشق دارم

که شور دارم

که ایمان دارم بر آمین فرشتگان بر نگاه های نگران مادرانه ای ...

بر لبان ذکر گوی همسرانه ..

بر عاشقانه های پدرانه ای ...

بر اشک های دخترانه ای ...

خدایا

امید دارم بر رحمتت ...

یا ناجی و یا ناجی و یا ناجی

بگستران چتر مهربانی را ...

دل هایی آشوب است

چون این وازه ها

که بی نظم کنار هم نشسته اند تا فقط , جانی آرام گیرد ...

آشوبم

آشوبم

آشوبم ...

__

صلوات بفرستیم

هر وقت خبری ازشون خوندیم صلوات و آیه الکرسی بخونیم

هنوز هستند قلب هایی که زیر آوار می تپند ... 

هستند

هستند

هستند .. 

 




کلمات کلیدی :

ابزار وبمستر